• موضوع

  • بایگانی

  • Support Wikipedia
  • با ثبت ایمیل خود در این قسمت از پستهای جدید آگاه می شوید

    به 6 مشترک دیگر بپیوندید

استدلال ایرانی

درود

دل آدم خیلی برای نوشتن تنگ می شه  ولی نوشتن اول وقت بعد حوصله و بعدش سوژه مناسب می خواد.

 برای خالی نبودن عریضه برای دوستانی که دلشون برای استدلال ایرانی تنگ شده پیشنهاد می کنم  مستند میراث آلبرتا اثر حسین شمقدری – در واقع حسین جواد اینا – که قبلا شاهکار یزدان تفنگ ندارد (+) رو آفریده بود، ببینند.

من دو سه تا سئوال برام پیش اومد ولی متاسفانه به حسین جان دسترسی ندارم. اگر شما هم براتون سئوال پیش اومد و دسترسی نداشتید اینجا بنویسید شاید باد همه رو با هم براش ببره.

1 – چرا نخبه فقط دانشجوی شریف از نوع  مهندسی است؟  ( این پست  کمانگیر را هم بخوانید)

2 – چرا اونایی که موندند اکثرا تو یه تایپ هستند؟

3 – چرا بزرگترین شرکت مهندسی ایران توی ونزوئلا 10000 واحدی ساخته؟

تا یه مطلب جوندار بدرود

10 پاسخ

  1. سلام. سوال اولی خیلی مهمه.

  2. آقا شما به مستند «یزدان تفنگ ندارد» میگی شاهکار؟ این مستند :میراث آلبرتا» هم کاملن مشخصه یه طرفه ست :/

    • بابای عزیز اگر نظرت جدیه یه بار دیگه پست رو بخون و اگر نظرت باز همین بود یه کم بیشتر ادبیات فارسی مطالعه کن، پیروز باشی

  3. شریف یه توهمه. خود شریفی ها وقتی بیان خارج می فهمن هیچ پخی نیستن.

    • حالا نه به این خشنی که شما گفتی دوست عزیز. منظور من بیشتر اینه که این همه تفاوت وجود نداره

  4. علی من چرا واسه تو نمیتونم نظر بذارم !

  5. حالا این دفعه شد ! قبلا یه دفعه نوشتم هزاران خط همش پرید چون نمیتونستم نظر بذارم !
    فقط میخواستم بگم از همون انصاری که تو فیلم نشونش میده بپرسن که چرا این همه پروژه نیمه تمام رو تو ایران ول کردی رفتی ونزوئلا داری کار میکنی. من شرکت قبلب که بودم یه پروزه تو قزاقستان داشت پنج تا تو ایران ، الان همون شرکت تو ایران هیچی کار نداره عوضش سه تا کار داره تو همون قزاقستان ! منم این فیلم رو دیدم.بعد که تو گفتی رفتم یزدان تفنگ نداره رو هم دیدم ! خلاصه اینکه این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته !

  6. والا من شهرهای دیگه را نمیدونم ولی تووی همین مشهد خودمون دیگه ازین آدمها قاطی تر نمیشد پیدا کرد واسه مصاحبه! جالبه سوال هم میکنه فکرمیکنین مردم به کی رای دادن؟

پاسخی بگذارید

